Goedemorgen allen,
even een kleine introductie aangezien ik nieuw ben op dit wonderschone forum.
Ik spot al zo'n jaar of 45 ( foto's) en zowel EHGR als ETAD zijn mijn thuisvelden.
Vooral Spang heeft mijn voorkeur aangezien ik naast mijn "normale" baan ook Deputy SnackO ben van 480th FS maar daarover gaat dit helemaal niet
Ik wil, samen met mijn zoon, medio mei-juni een spotterstrip gaan maken in Polen met de volgende velden op de lijst:
- Swidwin
- Minsk Marowieski
- Poznan
- Lask
Voor alle bovenstaande, m.u.v. van Lask want daar fix ik een bezoek, is alle info welkom qua mogelijkheden.
Wanneer ik Google Maps bekijk lijkt het erop dat je bij alle velden redelijk makkelijk aan de buitenkant kunt spotten / fotograferen maar wellicht hebben jullie andere info .
Ik hoor graag!
MAGNUM!
Spotten in Polen
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Pro
Re: Spotten in Polen
Swidwin : beide kanten in de landing goed te doen. De heuvel aan de ene kant is prima te doen met een tractor of een AWB. Of als je dapper bent en echt altijd geluk hebt en de onderkant van de burgermansauto heel weet te houden. Zicht op de basis is daar nul. maar vliegend spul is altijd bingo.
Je kant ook 'beneden' langs de weg blijven staan of die heuvel niet op rijden, maar lopen. van 2 kanten kun je erop komen. In het stadje staat een LIM (mig) op een paal geprikt. Niet te missen op het plein.
Aan de andere kant van het veld sta je in tussen de weilanden-heuvels en de Poolse koeien (-poep). maar vliegend spul is altijd bingo.
Of ze anno-nu i.v.m. met internationale spanningen een tikkie lastig gaan doen qua beveiliging weet ik niet, maar dat merk je vanzelf.
in ieder geval bij Lask is de bewaking geprivatiseerd en beheurlijk zwaar bewapend. Niet om je bang te maken hoor.
succes
Je kant ook 'beneden' langs de weg blijven staan of die heuvel niet op rijden, maar lopen. van 2 kanten kun je erop komen. In het stadje staat een LIM (mig) op een paal geprikt. Niet te missen op het plein.
Aan de andere kant van het veld sta je in tussen de weilanden-heuvels en de Poolse koeien (-poep). maar vliegend spul is altijd bingo.
Of ze anno-nu i.v.m. met internationale spanningen een tikkie lastig gaan doen qua beveiliging weet ik niet, maar dat merk je vanzelf.
in ieder geval bij Lask is de bewaking geprivatiseerd en beheurlijk zwaar bewapend. Niet om je bang te maken hoor.
succes
5,, 4,, 3,, 2,, 1,,: Thunderbirds are go!