Allen, zeer kortdag, maar vanuit het bestuur mag ik mededelen dat we MOGELIJK een basisbezoek kunnen organiseren voor de Tsjechische Mi-17 en Amerikaanse Chinooks welke komende week op Volkel verwacht worden. Vliegbasis Volkel geeft groen licht voor 12 personen, MAAR de Tsjechen en Amerikanen moeten nog goedkeuring geven. Vooralsnog verwachten we het bezoek tussen 15:00 en 16:00 te hebben op donderdag 16 September.
Inschrijven kan vanaf vanavond 09 september om 19:00, wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Nogmaals, NIETS is zeker momenteel.
Joost zal de mededeling doen dat er ingeschreven kan worden en waar naartoe met welke gegevens.
Zonan Adolfse,
Bestuur SGVolkel
Vooraankondiging basisbezoek 16-09-2021
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Pro
- Contacteer:
-
- SGV Top user
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging basisbezoek 16-09-2021
Allen, om toch enigzins iedereen de kans te geven het volgende.
Eerst voor de helderheid, zoals altijd. Dit mogelijke bezoek is voor betalende leden van de Spotting Group Volkel.
https://sgvolkel.nl/cms/index.php/2014- ... isbezoeken
We gaan nu afwijken van onze normale procedure. Vanaf nu tot aan deze avond 19:00 uur kunt u uw naam doorsturen naar:
bestuur@sgvolkel.nl
Daarna zal een ander bestuurslid getallen noemen tussen 0 en x (x is het aantal aanmeldingen). Dit zal binnen de bestuursgroep blijven; die x mensen zal ik mailen voor hun gegevens zodat ik de namenlijst kan invullen. Ik wil daar niet de hele avond voor gaan zitten. voor 20:30 wil ik dan ook de lijst klaar hebben.
Voor de volledigheid: dit bezoek is nog onder voorbehoud en alles is afhankelijk van de toestemming van de Amerikanen en Tjechen. Komt die er niet, dan hebben wij er in ieder geval alles aan gedaan maar dan houdt het gewoon op.
Met vriendelijke groet,
Joost de Raaf
Voorzitter SG Volkel.
Spotting Group Volkel
Postbus 77
5408 ZH Volkel
Nederland
e-mail: bestuur@sgvolkel.nl
www.sgvolkel.nl
Eerst voor de helderheid, zoals altijd. Dit mogelijke bezoek is voor betalende leden van de Spotting Group Volkel.
https://sgvolkel.nl/cms/index.php/2014- ... isbezoeken
We gaan nu afwijken van onze normale procedure. Vanaf nu tot aan deze avond 19:00 uur kunt u uw naam doorsturen naar:
bestuur@sgvolkel.nl
Daarna zal een ander bestuurslid getallen noemen tussen 0 en x (x is het aantal aanmeldingen). Dit zal binnen de bestuursgroep blijven; die x mensen zal ik mailen voor hun gegevens zodat ik de namenlijst kan invullen. Ik wil daar niet de hele avond voor gaan zitten. voor 20:30 wil ik dan ook de lijst klaar hebben.
Voor de volledigheid: dit bezoek is nog onder voorbehoud en alles is afhankelijk van de toestemming van de Amerikanen en Tjechen. Komt die er niet, dan hebben wij er in ieder geval alles aan gedaan maar dan houdt het gewoon op.
Met vriendelijke groet,
Joost de Raaf
Voorzitter SG Volkel.
Spotting Group Volkel
Postbus 77
5408 ZH Volkel
Nederland
e-mail: bestuur@sgvolkel.nl
www.sgvolkel.nl
www.24december1944.com