Gegroet,
Op deze dag was er een Belgische Mirage, de BR-22 en twee Spang Phantoms; de 69-0280 and de 69-7253. Deze Phantoms zijn de 24e vertrokken. Heeft iemand deze bakken gezien?
Het vreemde is dat ik er volgens mij de hele dag ben geweest maar ik heb deze bakken niet genoteerd. Aangezien bezoekers in deze tijd 's-nachts nog op de X-lijn bleven staan ben ik puzzled waarom ik ze niet heb gezien.
Groeten, Paul
EHVK 23-03-1982
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Novice
- Paul Baijens
- SGV Pro
Re: EHVK 23-03-1982
De inzender staat er niet bij. Maar de Volkel movements zijn wel duidelijk:
https://www.sgvolkel.nl/movements/moves1982-03.htm
https://www.sgvolkel.nl/movements/moves1982-03.htm
groeten, Paul
-
- SGV Novice
Hoi Paul,
Ik heb van 1981 tot 1999 de movements van Volkel verzorgd voor zowel Scramble als de AIM en daarnaast oude movements verzameld dus de (secondaire) bron ben ik waarschijnlijk zelf!
Ik heb die dingen zeer waarschijnlijk gewoon gemist en daar heb ik toen waarschijnlijk enorm van gebaald. Ik probeer alleen even terug te halen waarom ik ze niet heb gezien terwijl ik die dag gewoon op Volkel was én de bezoekende kisten destijds gewoon op de 311 lijn bleven overnachten. Mogelijk is er nog iemand die dat terug kan halen uit zijn boekje van toen!
Gtz, Paul
Ik heb van 1981 tot 1999 de movements van Volkel verzorgd voor zowel Scramble als de AIM en daarnaast oude movements verzameld dus de (secondaire) bron ben ik waarschijnlijk zelf!
Ik heb die dingen zeer waarschijnlijk gewoon gemist en daar heb ik toen waarschijnlijk enorm van gebaald. Ik probeer alleen even terug te halen waarom ik ze niet heb gezien terwijl ik die dag gewoon op Volkel was én de bezoekende kisten destijds gewoon op de 311 lijn bleven overnachten. Mogelijk is er nog iemand die dat terug kan halen uit zijn boekje van toen!
Gtz, Paul
- Paul Baijens
- SGV Pro
Ja dan, Paul.........
Ik heb nog gekeken in oude spotters tijdschriften Scramble/Flash Avi../Ace/ maar die gaan niet zover terug of ze waren juist met publiceren gestopt.......
Inderdaad maar hopen op een mooi spottersboekje van dat jaar en dag....
Ik heb nog gekeken in oude spotters tijdschriften Scramble/Flash Avi../Ace/ maar die gaan niet zover terug of ze waren juist met publiceren gestopt.......
Inderdaad maar hopen op een mooi spottersboekje van dat jaar en dag....
groeten, Paul