De Luchtmacht is niet gecharmeerd van foto's op het internet waarop het militaire platform te zien is. Om de goede fotomogelijkheden op Eindhoven in stand te houden, raden we iedere spotter aan om deze foto's niet online te zetten!
Het SGV bestuur
Bezint eer ge begint!
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
- Robert
- Site Admin
-
- SGV Novice
Re: Bezint voor je begint!
Is dit eigenlijk niet op ieder veld? Ik zie op verschillende plekken op EHVK de poster "een foto is zo gemaakt" met daarbij opmerkingen dat er een algeheel foto- en filmverbod op het veld is. Een collega is op de cross waar onze heli overdag staat een keer aangesproken terwijl hij onze eigen politieheli aan het filmen was bij de take-off. Sinds de bewuste collega is aangesproken ben ik wat terughoudender geworden..... Ondertussen zie ik ook op dit forum foto's voorbij komen die op t veld oa naast de banen en bij de shelters zijn gemaakt..... Of heeft een ieder hier die foto's op het veld maakte toestemming om te fotograferen en te publiceren middels oa dit forum?
Graag jullie reacties.
Groet
Remco
Graag jullie reacties.
Groet
Remco
- Robert
- Site Admin
Re: Bezint voor je begint!
Bovenstaande heeft betrekking op fotograferen buiten de hekken. Ik mag hopen dat mensen die foto's plaatsen gemaakt binnen de hekken op Volkel (en Eindhoven) dat alleen doen nadat ze toestemming gekregen hebben. Wat overigens niet al te moeilijk is heb ik begrepen. Dus gewoon aanvragen en laat ons meegenieten!
Re: Bezint eer ge begint!
Moeten de mensen die daar op het veld werken dat ook niet doen.
Herman
Herman