Ideeën bus Basisbezoek
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Advanced
Ideeën bus Basisbezoek
Ik zou graag eens een basisbezoek naar Spangdalem of Wittmund willen meemaken misschien is het daarom een idee om een ideeën bus op dit forum te zetten zodat mensen kunnen aangeven waar ze graag eens heen zouden willen gaan. Er moeten dan natuurlijk wel realistische suggesties worden geplaatst.
Is hier meer animo voor?
Is hier meer animo voor?
- Hans Leijssenaar
- SGV Novice
- Contacteer:
-
- SGV Pro
Hallo, ik spring er meteen op als een bok op een haverkist!Hans Leijssenaar schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om eens naar Spangdahlem of Witmund te gaan.
Wittmund mag je uit je lijstje halen, hiervoor dien je jezelf officieel aan te melden voor de jaarlijkse spottersdag. Inschrijvingen per groep is moeilijk, wij hebben hier slechte ervaringen mee.
Dus advies: als je naar Wittmund wilt, pak een pen en schrijf ze NU, dan heb je kans op deelname aan de spottersdag.
Voor de rest zoals Robert aangeeft, ideetjes zijn altijd welkom uiteraard!
Bedankt voor je bijdrage,
Carlos Geurts
SGV travels
-
- SGV Pro
Nou, ik weet er nog wel een paar:
Roth
Niederstetten
Beide wel een eindje weg, maar als ze te combineren zijn is dit een leuke dag
Benson
Odiham
Kijk eens naar een GRAS (niet dat je onder hun duiven moet gaan schieten!) en probeer iets rondom een RIAT of andere open dag, maakt het al sneller de moeite waard voor sommige mensen om er een ritje naar Engeland aan te wagen.
En wellicht wishfull thinking: Boscombe Down
Gr Joost
Roth
Niederstetten
Benson
Odiham
Kijk eens naar een GRAS (niet dat je onder hun duiven moet gaan schieten!) en probeer iets rondom een RIAT of andere open dag, maakt het al sneller de moeite waard voor sommige mensen om er een ritje naar Engeland aan te wagen.
Gr Joost
-
- SGV Pro
- Contacteer:
Ik ben het helemaal met Joost eens. Er liggen in Engeland een aantal velden die zeer de moeite waard zijn.
De Gras heeft rondom de RIAT een aantal bezoeken. Ik ben ook lid van de Gras en heb vrijdags voor de RIAT bezoeken op Yeovilton en Middle Wallop. De maandag na de RIAT gaan ze ook nog naar Culdrose. Dan liggen er nog voldoende velden in de buurt om een prachtige Engeland trip inclusief de RIAT van te maken. Ik denk alleen Joost dat Boscombe Down idd wishfull thinking is. Konden we daar maar eens op, dat zou ik ook heel graag doen.
En wat te denken van de fabriek op Donauworth. Daar kun je op dit moment ook gruwelijk veel scoren en heel interressant denk ik om te zien. Rondom Donauworth liggen ook genoeg velden om een mooi tripje er van te maken.
Een andere die ook heel hoog op mijn lijstje staat is USAR Europe. Dat zijn een drietal velden die niet superver van elkaar af liggen en ik denk dat daar ook heel veel animo voor zal zijn.
Verder wil ik jullie wel een compliment maken voor de bezoeken die tot nu toe al geregeld zijn. Ga zo door en hopelijk komen er nog veel meer bezoeken.
Groetjes Rene Sleegers
De Gras heeft rondom de RIAT een aantal bezoeken. Ik ben ook lid van de Gras en heb vrijdags voor de RIAT bezoeken op Yeovilton en Middle Wallop. De maandag na de RIAT gaan ze ook nog naar Culdrose. Dan liggen er nog voldoende velden in de buurt om een prachtige Engeland trip inclusief de RIAT van te maken. Ik denk alleen Joost dat Boscombe Down idd wishfull thinking is. Konden we daar maar eens op, dat zou ik ook heel graag doen.
En wat te denken van de fabriek op Donauworth. Daar kun je op dit moment ook gruwelijk veel scoren en heel interressant denk ik om te zien. Rondom Donauworth liggen ook genoeg velden om een mooi tripje er van te maken.
Een andere die ook heel hoog op mijn lijstje staat is USAR Europe. Dat zijn een drietal velden die niet superver van elkaar af liggen en ik denk dat daar ook heel veel animo voor zal zijn.
Verder wil ik jullie wel een compliment maken voor de bezoeken die tot nu toe al geregeld zijn. Ga zo door en hopelijk komen er nog veel meer bezoeken.
Groetjes Rene Sleegers
-
- SGV Novice
Joost schreef:Nou, ik weet er nog wel een paar:
Roth
Niederstetten
Benson
Odiham
Gr Joost
Hee Hee......niet onder onze duiven schieten he.....
- Robert
- Site Admin
-
- SGV Advanced
-
- SGV Novice
Brize Norton
Zijn er mensen die een reis naar Brize Norton kunnen organiseren? Medio 2013 gaan de Lockheed Tristars en de Vickers uit de RAF....
Misschien kunnen die anders nog naar de Open Luchtmacht Dagen komen in Volkel komen volgend jaar?????
Misschien kunnen die anders nog naar de Open Luchtmacht Dagen komen in Volkel komen volgend jaar?????
Wij zijn echte spotters, daar valt niet mee te spotten!
-
- SGV Pro
- Paul Baijens
- SGV Pro
Re: Brize Norton
Is dat niet 100 jaar Klu ?HannoDerks schreef:Zijn er mensen die een reis naar Brize Norton kunnen organiseren? Medio 2013 gaan de Lockheed Tristars en de Vickers uit de RAF....
Zouden gave UK vertegenwoordigers zijn !!
groeten, Paul
-
- SGV Advanced
- Contacteer:
Re: Ideeën bus Basisbezoek
Ik ben sowieso erg benieuwd naar wat ze op de open dag in 2013 (EHVK dacht ik??) gaan organiseren met het oog op 100 jaar luchtmacht.
Misschien komt 1 van "onze" 2 JSF toestellen wel langs....
Grt Olaf
Grt Olaf
- Paul Baijens
- SGV Pro
Re: Ideeën bus Basisbezoek
Of een of meer van de F-16s die naar de Chileense en Jordaanse Luchtmachten zijn gegaan.okerkhof schreef:Ik ben sowieso erg benieuwd naar wat ze op de open dag in 2013 (EHVK dacht ik??) gaan organiseren met het oog op 100 jaar luchtmacht.
Grt Olaf
En misschien kunnen we een van de -hard corroderende- Orions terug halen naar Nederland.
Static Open Dag en daarna MLM.
groeten, Paul