Poosje geen tijd gehad, maar bij deze weer verder met de trip.
De ochtend missie op Savannah meegepakt en Shaw laten schieten voor wat het was. Daar was de oefening Sentry Savannah 2022 in volle gang. Dit is de grootste oefening van de Air National Guard. Dit jaar deden er leuke kisten aan mee. F-22's van Langley en Tyndall. F16's van de South Carolina ANG van MC Entire. Hill F35s. T-38s van Tyndall. En jawel een F-117A van Tonopah Testrange. Super vet om die te zien. Zeker omdat het voor mij de eerste keer was. Op Gilze zat ik nog met de speen in men mond denk.
Hier is die dan.
1.
Commander van Tyndall
2.
Hill F-35
3.
Heerlijk die zwarte T-38's
4.
Bijna alle F-16's van SC ANG compleet. Op Columbia 6 stuks en hier 10
5.
Head on met de canopy's open, beter kan niet denk ik.
6.
Apart gevaarte
7.
Vanuit deze hoek vind ik ze best mooi
8.
Langley F-22
9.
10.
Na de ochtendmissie naar MCAS Beaufort gereden om te kijken of daar nog wat te halen viel. Ze vlogen vanaf de kant van zee. Daar sta je heel mooi op aanlegstijgers waar mensen hun bootje hebben liggen. Kijk even op Google Maps als je van plan bent die kant op te gaan. Het is een aanrader. Wij hadden helaas alleen F35's. Toen wij aan kwamen rijden landen er een hele zwik met F-18's. Net te laat dus, want voor die bakken kwamen we eigenlijk.
11.
Hunters van Atac vlogen als Red Air
12.
13.
Mensen rondom Beaufort worden uitgekocht, vanwege de herrie met de F35. Ik vond het niet zo gek, bizar als ze in de hoover landing over komen. Iets met oren kapot
14.
Volgende keer NAS Meridian.
Groet Fred
Trip USA 4 Mei
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
-
- SGV Pro
Re: Trip USA 4 Mei
Prachtig Fred! Ja, die T-38's zijn erg mooi.
Ik heb in de Take-Off met plezier jullie artikel over Sentry Savannah gelezen. Lekker informatief.
Ik heb in de Take-Off met plezier jullie artikel over Sentry Savannah gelezen. Lekker informatief.
-
- SGV Pro
Re: Trip USA 4 Mei
Ook weer een hele leuke set. Hoe gaaf om een Nighthawk voor de lens te krijgen in het digitale tijdperk. Laat de rest ook maar komen..