Ook mijn plaatjes van LMD 2019

Speciaal voor alle mededelingen, vragen, wensen etc omtrent de open dagen op Volkel

Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel

Plaats reactie
Aviator
SGV Pro
SGV Pro
Contacteer:

Ook mijn plaatjes van LMD 2019

Bericht door Aviator » 19 aug 2019 01:12

Evenals Bart heb ik nu pas gelegenheid gehad om iets met mijn foto's van 14 en 15 juni te doen. En net als Bart vond ik het fotograferen bij deze editie lastig. Er staan tegenwoordig zoveel obstakels langs de hekken in de vorm van tenten, tribunes, beeldschermen, pop-up-vliegtuigshelters, rolstoelcompounds enz. dat je naar links en rechts nauwelijks zicht hebt om snel vliegende kisten op tijd in het vizier te krijgen. En aan de andere kant van het hek staan, rijden en parkeren dan langs de static en de open stukjes daartussen allerlei auto’s, busjes, tankwagens enz. voor je neus en staan er allemaal crews, bobo’s en MP’s in de weg, zodat je nauwelijks nog iets op de baan kunt fotograferen. Ik werd er niet vrolijk van.

Vrijdag 14 juni:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag 15 juni:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's vind je op mijn website: http://www.aviator.nl/by_date/2019/20190614-2.htm en http://www.aviator.nl/by_date/2019/20190615.htm .

Greetz,
Ad

Zonan Adolfse
SGV Pro
SGV Pro
Contacteer:

Re: Ook mijn plaatjes van LMD 2019

Bericht door Zonan Adolfse » 19 aug 2019 01:43

Mooie foto's Ad.
Die J-001 staat er precies op zoals ze op de posters meestal te zien zijn 8)

sgvolkel
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door sgvolkel » 19 aug 2019 08:16

Toch is het een lekkere serie geworden met nét wat andere plaatjes!
Mooi!!!
T-Opa²

bvdboomen
SGV Pro
SGV Pro

Bericht door bvdboomen » 19 aug 2019 09:15

Prima serie Ad! Ik zie dat vrijdag net wat meer zon geschenen heeft dan op zaterdag.
Ja, die obstakels lang het hek maakt het er allemaal niet beter op en beperkt de plekken aan het hek voor de toeschouwers.
Toch vond ik die pop-up shelters wel gaaf maar misschien hadden ze die beter aan de roller naar de QRA kunnen plaatsen.
Soms krijg je te horen dat het toch allemaal in de lucht af speelt, maar vliegtuigen op de baan is ook heel mooi en een goede afwisseling in de fotoserie.

Thunderbird 1
SGV Pro
SGV Pro

Bericht door Thunderbird 1 » 12 dec 2019 10:24

't is altijd wat. Die sheltertjes zijn voor mij niet het ergste, die grote witte onderkomens en afgezette ruimten wel, want daardoor gaat wel te veel 'openbare' toeschouwers-ruimte verloren. Niet handig met zoveel bezoekers.

Mensen (ook defensie-personeel) die op de static zijn, lopen grote kans op gehoorschade. Niet (alleen) door vliegtuiggeluid, maar door het belachelijk hoge geluidsniveau van de geluidsinstallatie van de audiovisuele toko. (veel te hard, slechte kwaliteit en verlengde door dreunende schadelijke lage tonen. Het maakte nota bene méér lawaai dan de demo van de Spaanse Typhoon mét Afterburner.

Die vertrek-foto's van de heli's vind ik leuk. 8)
5,, 4,, 3,, 2,, 1,,: Thunderbirds are go!

arnouddevries
SGV Rookie
SGV Rookie
Contacteer:

Bericht door arnouddevries » 07 sep 2020 11:24

:D

Plaats reactie