Komende dinsdagmiddag 25 september brengen we weer een bezoek aan Volkel. Omdat ze daar in deze periode vanaf de parallelbaan vliegen, is dat het hoofddoel van het bezoek. Ongeacht de windrichting staan we ongeveer op de plek waar we ook tijdens de spottersdagen van de Tiger Meet stonden.
Je kunt je aanmelden tot en met zaterdag 22 september door een mail te sturen naar bestuur@sgvolkel.nl met als titel 'Bezoek Volkel' met de volgende complete gegevens:
Achternaam:
Voorletters:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Identiteitsbewijsnummer:
Telefoonnummer:
Je krijgt voor maandagochtend bericht of je wel of niet ingeloot bent. Hou dus de gehele dinsdagmiddag vrij als je je opgeeft!
Spoedaanmelding basisbezoek Volkel 25-09-2012
Moderators: Zonan Adolfse, T-O, sgvolkel
- Robert
- Site Admin
- T-O
- Site Admin
Re: Spoedaanmelding basisbezoek Volkel 25-09-2012
Komt er toevallig iemand langs Veghel, over de A50, en ook nog genegen mij mee te nemen?
Oppikken kan gemakkelijk bij de carpoolplaats aan de afslag Veghel-Noord (hit & run)
Oppikken kan gemakkelijk bij de carpoolplaats aan de afslag Veghel-Noord (hit & run)
- Stefan Goossens
- SGV Pro
- Contacteer:
Hoi T-O,T-O schreef:Komt er toevallig iemand langs Veghel, over de A50, en ook nog genegen mij mee te nemen?
Als niemand zich gemeld heeft/meldt; dan kom ik je wel ff halen.
Gr,
Stefan
http://www.4aviation.nl - Luchtvaartreizen - Aviation Tours
- T-O
- Site Admin
Lieve Stefan;
Wat een fijn aanbod! Ik zit gelukkig niet zónder vervoer en kom lekker op de fiets... het lijkt droog te blijven
Nogmaals hartelijk dank
Wat een fijn aanbod! Ik zit gelukkig niet zónder vervoer en kom lekker op de fiets... het lijkt droog te blijven
Nogmaals hartelijk dank